101 Ways To Die
Bu puzzle-platformda sorgulanabilir akıl sağlığına sahip bilim insanı, mucit ve silah üreticisi deli bilim insanı Profesör Splattunfuder'e asistanlık yapacaksınız. Kariyerinin sonuna yaklaşan profesör, tercihen olası en şık yöntemleri kullanarak kendini düşmanlarının ölümüne ve yok edilmesine odaklanmış korkunç "tarif kitabı"na adamıştır. Talihsiz bir laboratuvar kazası ilk taslağın yok olmasına neden olmuştur - şimdi parçaları bir araya getirmede ona yardımcı olmak senin görevin. Şeytani Profesör, fıçılar dolusu Splattlar adlı çaresiz yaratıkları yetiştirdi. Bunları senin de geldiğin korkunç deneyler dizisinde ona yardımcı olması için kullanıyor. Tüm öldürücü yaratıcılığı, silahlarında cömert yardımı, geçer derecede fizik bilgisi ve büyük dozda çaresiz, zavallı Splattlara büyük dozda şiddet ile Profesör'e Ölmenin 101 Yolu adlı klasik tarif kitabını yeniden yazmasında yardımcı olacaksın!