0 Degrees
Karla kaplı platformlar diyarı 0 Degrees'te, 7'den 70'e herkesi serin bir bulmaca deneyimi bekliyor! Buz kütlelerine, dondurucu tepelere, karanlık mağaralara ve hain tuzaklara ilerleyen, sıkı sıkı giyinmiş pikselli bir dağcının kontrolünü ele alın! Esrarengiz tehlikelerden kurtulmasına ve 40 eşsiz seviyeye yayılmış zekâ oyununun üstesinden gelmesine yardımcı olun. Göreviniz oldukça basit, girişten çıkışa kadar tek ekranlı zorluklardan kurtulup yolunuzu bulun ve gittikçe zorlaşan bir sonraki seviyeye geçin. Anahtarları devreye sokarak, kapıları açarak ve özel kristaller bularak çözgü puanları bulun ve kilitlerini açın. Tehlikeli boşlukları aşmanıza veya yüksek çıkıntılara ulaşmanıza yardımcı olmak için buz blokları oluşturabileceksiniz. Blokları isterseniz üst üste istifleyin, devirin veya sivri mızrakların ve anahtarların üstüne atın, hepsi hayal gücünüze kalmış. Ulaşılması zor bir yerde kalırsanız veya bir uçurumdan düşerseniz endişelenmeyin! Ulaştığınız herhangi bir seviyenin başlangıcından yeniden başlayabilir, tekrar deneyebilir ve daha iyisini yapabilirsiniz.