Graveyard Keeper 2
Artık Baş Sorgucu ünvanının sahibisin! Diyarı zombi felaketinden kurtarmak için kasabayı baştan inşa et ve savaşta ölümsüz ordulara hükmet. İlk çılgın klasiğin devam oyunu olan Graveyard Keeper 2'ye hoş geldin! Yönet. Uğraş. Otomatikleştir! Kendi orta çağ mezarlığını inşa edip yönet. Fevkalade makineler üretmek, üretimi otomatikleştirmek ve mezarlığını genişletmek için bitki, hayvan ve insan kalıntılarını toplayarak kâr et. Krallığı kurtar! Krallığı zombi felaketinden kurtarmak için Sorgucu ünvanını üstlen ve savaşta ölümsüz ordulara hükmet. Kuleler ve tahkimatlar inşa et, güçlü zırhlar ve silahlar üret, aklı bir karış havada askerlerini silahlandırıp eğit ve kılıcını savurarak zafere ulaş! Kasabayı Baştan Kur. Kâr Et! Kasabalıların evlerini baştan inşa etmesine yardımcı ol ve sorunlarını çözerek kâr et. Evlerini yeniden inşa ederken şehirdeki görevleri tamamla, ağır işlerle de ölümsüz işçilerin ilgilensin. Zombi temelli otomasyon ve düzenli sistemlerle küçük çaplı çabalarını ölçeklendirilebilir ve kâr getiren bir operasyona dönüştürebilirsin.