Zumba – The Dragon’s Marble Trial
Zumba – Ejderhanın Bilye Sınavı, ağzında ve kuyruğunda renkli bilyeler taşıyan büyüleyici bir ejderhanın olduğu büyüleyici bir dünyaya davet ediyor! Bir bölüm seçin, ejderha tarafından fırlatılan bilyelerinizi dolambaçlı yollara nişan alın ve ininize girmeden önce patlayıcı kombolar başlatmak için üç veya daha fazla aynı rengi eşleştirin. Dalgaları hızlı ve hassas bir şekilde temizleyerek yüksek puanlar ve seviye başına üç yıldıza kadar kazanın. Bölümler arasında, efsanevi yükseltmelerin kilidini açmak için paralarınızı harcayın: Alev Patlaması tüm kümeleri yakar, Zaman Bükümü ilerleyen bilyeleri yavaşlatır, Yeniden Boyama bir sonraki bilyenizi ihtiyacınız olan herhangi bir renge dönüştürür, Meteor Yağmuru bir kibrit yağmuru yağdırır, Yıkım Atışı tek bir inatçı bilyeyi hedef alır ve Zaman Geri Alma, ikinci bir şans için son atışınızı geri alır. Zümrüt Ormanı Açıklıkları, Kristal Dağ Geçidi, Alacakaranlık Gökyüzü Adaları ve Obsidiyen Ejderha Kalesi olmak üzere dört fantastik diyarda yolculuk edin. Her biri on seviyede bir açılan benzersiz yollar, yeni bilye renkleri, hareketli engeller ve artan hızlarla dolu. Bağımlılık yaratan, öğrenmesi kolay ancak ustalaşması zor olan Zumba – Ejderhanın Bilye Sınavı, her yaştan oyuncu için ateşli bir arcade eğlencesi sunuyor.