Zumba - Marble Zombie Invasion
Bu oyun sizi büyüleyici ve ürkütücü bir bilye atıcı dünyasına sürüklüyor! Ağzı bilyelerle dolu sevimli bir zombi kaptanı olarak oynayın ve savunmanızı aşmadan önce bitmek bilmeyen dalgaları savuşturun. Keskin topunuzu nişan alın, üç veya daha fazla aynı bilyeyi eşleştirin ve korkunç bir konfetiye dönüşmelerini izleyin. Akıntıya karşı yarışın - seviye başına üç yıldıza kadar kazanmak için yolu hızla temizleyin. Sürüler arasında, topladığınız paraları güçlü ölümsüz yükseltmelerine harcayın: Patlayıcı Bilyeler (kümeleri patlatır), Beyin Dondurma (bilyeleri oldukları yerde durdurur), Yeniden Boyama (bir sonraki bilyenin rengini değiştirir), Ağır Çekim (hızı azaltır), Yıkım Atışları (tek bir hain bilyeyi vurur) ve Zamanı Geri Alma (son ısırığınızı geri alır). Her on seviyede bir zombi temalı dört dünyayı keşfedin: ürkütücü Mezarlık Bahçeleri, perili Malikane Salonları, gölgeli Mezar Mağaraları ve tüyler ürpertici Katakomp Odaları; her biri benzersiz patikalar, yeni mermer renkleri, zorlu engeller ve daha hızlı dalgalarla. Sevimli, ürkütücü ve bağımlılık yapıcı - Zombi Mermer İstilası'ndan sağ çıkıp en iyi ölümsüz mermer ustası olabilir misin?