Zumba - Marble Candy Rush
Zumba - Marble Candy Rush, sizi Şeker Kralı'nın yönettiği nefis bir mermer krallığına götürüyor! Bir seviye seçin ve şeker kapılarından geçmeden önce aynı mermerlerden üç veya daha fazlasını eşleştirmek için şeker topunuzu nişan alın. Patlayıcı kombolar oluşturun, mermerleri anında temizleyin ve seviye başına en fazla üç yıldız kazanın. Lezzetli güçlendirmelerin kilidini açmak için seviyeler arasında şeker paraları kullanın. Şeker Fırtınası kümeleri temizler, Zaman Durdurma şeker ilerlemesini durdurur, Renk Değiştirme bir sonraki mermeri istediğiniz aromaya değiştirir, Şeker Yağmuru mükemmel eşleşen mermerler yağdırır, Tek Mermi donmuş şekerleri temizler ve Zaman Tersine Çevirme son denemenizi iptal ederek size ikinci bir şans verir. Dört lezzetli tatlı dünyasını keşfedin: Jöleli Ayı Ormanı, Çikolata Çeşmesi, Lolipop Bahçesi ve Şeker Sarayı. Her dünya, her on seviyede yeni şeker renklerinin, kıvrımlı yolların, hareketli engellerin ve daha yüksek hızların kilidini açar. Zumba - Marble Candy Rush, her yaştan oyuncuya sonsuz tatlı bir arcade eğlencesi sunan büyüleyici ve aile dostu bir oyundur.