ZooKeeper
Bir Hayvanat Bahçesi Bekçisi olun, çocukluk hayallerinizdeki hayvanat bahçesini yönetin ve inşa edin! Hayvanlara iyi bakın ve onlar için ideal koşulları yaratın. Hayvanat bahçenizi büyütün, olağanüstü türler ekleyin ve ziyaretçiler için harika atraksiyonlar hazırlayın. ZooKeeper, oyuncunun bir hayvanat bahçesi sahibi rolünü üstlendiği düşük poligonlu bir oyundur. Ana göreviniz hayvanat bahçesini mümkün olduğunca popüler hale getirmek için yönetmektir! En iyi Hayvanat Bahçesi Sahibi olun ve tüm zamanların en büyük Hayvanat Bahçesini inşa edin! Hayalinizdeki hayvanat bahçesini oluştururken, belirli bir hayvan türüne uyarlanmış muhafazalar, ziyaretçiler için ek cazibe merkezleri, sokaklar ve dekorasyonlar gibi yapılar ve nesneler inşa edebilirsiniz. Hayvanlar için biyomlar oluşturun Gerekli fonları toplayın, hayvan kafesleri satın alın ve bölgedeki en iyi hayvanat bahçesini açmak için organize edin. Her bir biyom için yeni nesneler seçin. Nadir hayvanlar için iklime uygun biyomlar oluşturun. Hayvanlara iyi bakın Hayvanlarınızın sağlığını korumak çok önemlidir ve hayvanat bahçenizin başarısı buna bağlıdır. Her hayvanın düzenli olarak beslenmesi ve kafesinin temizlenmesi gerektiğini ve hastalanırsa tedavi etmeniz gerektiğini unutmayın. Hayvanların kafeslerini temizlemeyi ve eğlenerek iyi ruh hallerine dikkat etmeyi unutmayın! Çalışanlardan oluşan harika bir ekip kurun Bir lider olarak, çalışanlarınızın sadece sizin için büyük bir yardım değil, aynı zamanda büyük bir sorumluluk olduğunun da farkında olmalısınız. Ekibinizi her durumda yönetmeyi öğrenmeli ve maaşlarını zamanında ödemeyi unutmamalısınız... Nesli tükenmiş sürüngen türlerini hayata döndürün ve Hayvanat Bahçenize yerleştirin Başarılı bir Hayvanat Bahçesi sahibi olduğunuzda, hiçbir şey sizi daha fazlasını başarmaktan alıkoyamaz. Tarih öncesi hayvan türlerini görebilecekleri bir hayvanat bahçesini hiç kimse unutmayacaktır ve ziyaretçilere böylesine muhteşem bir fırsat sunan ilk kişi olabilirsiniz.