Zombie Pinball
"ZOMBİ'lerin hayranı mısın? Peki ya PINBALL oyunlarının? ZOMBIE PINBALL'u seveceksin! Oldukça bağımlılık yapıcı oynanabilirliği, çılgın atmosferi, 7 farklı masası, 20 muhteşem oyun modu ve yüzlerce meydan okuması da var! Frankenstein ve arkadaşları, zombiler, kurt adamlar, çılgın yaşayan ölüler, yanan ve dökülen iskeletler seni terletecek... Zombie Pinball ile, zombileri ezerek harika eğleneceksin!"