Zombie Army 4: Zombie Gentleman Dress Uniform Character
Bir centilmenin görevleri asla sona ermez - öldüğünde bile! Hector zaman zaman üzerinde dizi dizi madalyalar takılı jilet gibi üniformasını giyerek Direniş çapında morallerini yüksek tutmaya çabalar!