Zombie Army 4: Occult Ritual Weapon Skins
Okült güçleri zombi düşmanlara karşı kullanma vakti! Bu silah görünümleriyle silahlarına ürkünç bir doğaüstü parıltı kazandır*. *Görünümler temel oyundaki tüm silahlara uygulanabilir ancak her silaha uygun değildir.