Zombie Army 4: Mission 1 - Terror Lab
Führer yenildi ama ÖLÜLER HÂLÂ UYANMAYA DEVAM EDİYOR. Bu yepyeni hikâye görevinde, gizemli bir laboratuvara sız, önüne çıkan zombileşmiş araştırmacıların üstesinden gel ve zombi musibetinin gizemini çöz! Terror Lab, Hell Cult'taki ilk görev, Zombie Army 4: Dead War hikâyesinin tüyler ürpertici üç yeni parçası! Bu korkutucu görevde co-op veya tek oyunculu olarak yepyeni lokasyonu keşfet, yeni koleksiyon eşyaları tamamla! Führer gitmiş olabilir ama Zombi Savaşı son sürat devam ediyor!