Zombie Army 4: Holiday Weapon Skins
Dışarıda hava korkunç olabilir, ancak bu Tatil silah görünümleriyle her yere sezon ruhunu getirebilirsin *! Bu hediye paketlerine sarılı silahlarla cehennemi süsle ve düşmanlarına gerçek bir hediye ver, onları yok et! *Görünümler temel oyundaki tüm silahlarda kullanılabilir ve DLC silahlarla uyumlu değildir.