Zombie Army 4: Holiday Season Headgear Bundle
Kıyametten önceki geceydi ve evin her yerinde hiçbir yaratık kıpırdamıyordu... Sizi parça parça etmeye gelen zombi orduları dışında! Bu Başlık Paketiyle beraber onları biraz tatil ruhuyla temizle. Sen olmazsan Yule pişman olacak! Bu Pakette tüm karakterlerin kullanabildiği 4 parçalık Tatil Sezonu Başlığı bulunuyor.