Zombie Army 4: Gas Mask Headgear Bundle
Zombilerin lejyonları Avrupa'yı tahrip ettiğine göre, zehirli gazların korkuları geçmişte kaldı. Bu yüzden maskeler, bir iki ısırığa dayanacak kadar güçlü koruyucu başlık olarak yeniden tasarlandı! Bu paket, tüm karakterler tarafından kullanılabilen 4 Gaz Maskesi içerir.