Zombie Army 4: Desert Damaged Weapon Skins
Bu silahlar çöl sıcağından etkilenmiyorsa, yapamayacağın şey yok! Hemen alabileceğin bu silah görünümleriyle silahının çölde ne kadar çok dolaştığını göster*. *Görünümler temel oyunda bulunan tüm silahlar için geçerlidir ve DLC silahlarıyla uyumlu değildir.