Zombie Army 4: Classic Sports Headgear Bundle
Bu miğferle zombileri oyundan SİLLE TOKAT at! Başında bu sportif eserler oldukça, takım ruhunu daha verimli sergileyeceksin. Bu Pakette, tüm karakterlerin kullanabileceği 4 Klasik Spor Miğfer bulunur.