Zombie Army 4: Armoured Giant Weapon Skins
Bu silahlar canavar gibi! Hemen alabileceğin bu silah görünümleriyle silahın kanlı kemik gibi görünsün*. *Görünümler temel oyunda bulunan tüm silahlar için geçerlidir ve DLC silahlarıyla uyumlu değildir.