Zombie Army 4: Afrika Karl Outfit
Karl ortalığı ısıtmaya hazır! Bazen bunun için tek gereken askeri üniformanın biraz daha iyi... nefes alması. Afrika üniformasıyla operasyona giden Karl, tek damla ter dökmeden kafa ezmeye hazır!