Zindan ve Ejderha
Minecraft'ın Zindan ve Ejderha DLC'si ile ortaya çıkan dramatik bir hikayeyi deneyimleyin. Beholderlar, Mimicler ve çok daha fazlasıyla savaşarak Unutulmuş Diyarlarda Icewind Dale ve Candlekeep gibi ikonik yerleri keşfedin. Sınıfınızı seçin, klasik büyülerin kilidini açın ve tatsız durumlardan kaçmak için yetenek kontrolleri yapın. Hikayeniz sizi bekliyor!