Zeroptian Invasion
Geçmişin eski arcade shooter oyunlarından ilham alıp bazı modern dokunuşlar ve çarpıcı piksel resimler ekleyerek oluşturulan Zeroptian Invasion, geçmiş yılların arcade shooter oyuncuları için bu on yılda verilen cevaptır. Giderek zorlaşan oynanışından çip müziğine kadar bu, shooter meraklılarının denemek isteyeceği geçmişten gelen bir esintidir. Çünkü Zeroptian istilası yakın zamanda bitecek gibi değil. Özellikler: * CRT filtresi. * Zorlu ve klasik oynanış. * Renkli 1-bit estetik piksel resimler. * Tamamen benzersiz ve birbirinden farklı seviyeler. * Akıl almaz çeşitliliğe sahip düşmanlar ve unutulmaz bölüm sonu canavarları. * Her alana özel benzersiz şarkıların bulunduğu çip müzik kıvamında OST.