Zenith
Zenith, altın çağ RYO oyunlarıyla yoğun bir mizah ve taklidi birleştiren bir aksiyon RYO oyunudur. Sıra dışı karakterlerle dolu bir fantastik dünyada gerçekleşen sağlam hikâyeye oyunda çok önem verilmiştir. Maceralar, harabe keşifleri, koparılan kıyametler, dünyayı kurtarmak vs. hepsini yaptınız. Argus da yaptı. Ama bunlardan bıktı artık. Eskiden halinden memnun bir büyücüydü ama artık 30l’lu yaşlara geldi ve bir düzen kurup sakin ve huzurlu bir hayat istiyor. Fakat kocaman kılıçlarını sağa sola sürüyüp yolları mahveden kirpi saçlı maskaralarla bu hiç de mümkün değil. Bir de tehlikeli bir nesneyi seçilmiş kişi kompleksi taşıyan her işe burnunu sokan kahramanlardan saklıyorsanız.