Yuri Exclusive Costume: Ryza Outfit, Ryza Hat
Yuri'nin “Atelier Ryza” serisinin kahramanı Ryza gibi giyinmesi için bir kostüm. Aşağıdaki ögeleri içerir: - Yuri Exclusive Costume: Ryza Outfit - Yuri Exclusive Costume: Ryza Hat -Bu ögeler daha önce çıkanlar ile aynıdır.