Yunan Mitolojisi Karışımı
Bu Yeni Minecraft karışım paketinde Yunan mitolojisi parmaklarınızın ucunda! Yunan tanrıları, fantastik yaratıklar ve destansı yerler sadık oyun dünyamızdaki yerlerini alıyor. Hatta özel bir doku ve temalı bir kullanıcı arayüzü yaptık ve tüm bunları orkestrayla icra edilmiş bir müzikle harmanladık. İşte efsanelere yaraşır bir paket! Hemen sen de kendine bir tane al!