Yüksek Voltajlı Fırtına Topu Silah Seti
Artık düşmanların, kilometrelerce öteden ölümü tadacak. Yüksek Voltajlı Fırtına Topu, Keskin nişancılar için tasarlanmıştır ve 5 farklı görünüm avantajı sunar.