Yu Jin Costume
Yu Jin için olan bu ekstra kostüm, oyuncu öğreticiyi tamamladıktan sonra kullanıma açılacaktır. Not: - Bu sette yer alan kostümler hakkında daha fazla bilgi için lütfen resmi web sitesini inceleyin. - Bu içeriği kapsayan başka setler de mevcuttur. Çift alım yapmamaya lütfen özen gösterin.