Yıldıran Yılan Yığını
Aslan Balıkları mı? Enkazcılar mı? Kıvrakkuyruklar mı? Efsanevi deniz solucanlarının gerçekten var olup olmadığını bilemiyoruz ama yalnızca en hırçın deniz canlılarını ilham kaynağı olarak görüyorsan beklediğin an sonunda geldi. Yıldıran Yılan Yığını; Deniz Yılanı Kostümü, Silah Paketi ve Fenerin yanı sıra Korsan Dükkânında harcayabileceğin 550 Antik Sikke ve bonus olarak 25.000 altın içeriyor.