YENİ OYUN +
Daha fazla aksiyon mu istiyorsunuz? Önceki oyun deneyiminizde kazandığınız tüm yetenek ve öğeler ile yeni bir oyuna başlayın, daha iyi ganimetler elde edin, çok daha azılı canavarları alt edin ve epik fantezi macerası The Witcher 3: Wild Hunt'ı yeniden yaşayın!