Yedinci Sezon Yağma Kartı
Bir Sea of Thieves Yağma Kartı satın al ve maceralarında Şöhret artırırken ekstra Sezon ödülleri kazanma yeteneğinin kilidini aç! Yedinci Sezon Yağma Kartı; Koleksiyoncunun Yelkenleri ve Gemi Başı Süsü de dâhil olmak üzere eksiksiz Enkaz Yağmacısının Ödülü gemi setini, bu Sezon'un seviyelerinde ilerledikçe yavaş yavaş gelişen Zararlı Çiçek Kostümü'nün üç aşamasının tamamı ve 250 Antik Sikke (sezonluk ilerlemeden kazanabilen 250 adete ek olarak). Tüm bu kozmetikler bu denizlere yeni ulaştı, henüz Korsan Dükkânı envanterinde bile yoklar!