Yasai Ninja
Yasai Ninja Kaoru Tamanegi ve Brokoli Joe, eylem yüksek dozda bir veya iki oyuncu, bulmacalar, mizah, dostluk, kişisel gelişim büyük miktarlarda, onur için tasarlanmış bir dövüş sistemi ile, macera Slash bu yeni Hack & iyi adamlar sunar ve işbirlikçi ruhu kendi evrende bizim karakterleri koyar bu eşsiz atmosferde aittir. Feodal Japonya'da Set, bizim sebze samurais birden fazla düşman karşı karşıya.