Yaratık
Xenomorphların nesli uzun zaman önce Dış Dünyada tükendi ama geride bıraktıkları uyuyan yumurtalar yeni bulundu. Bir Tarkatan devriyesinin lideri sadece içini açtırmak için bu derimsi kürelerden birini aldı ve yumurtanın içindeki şey kendini onun suratına bağladı. Daha sonra, hem Xenomorph'un hem de bağlandığı vücudun karakteristiklerini taşıyan Yaratık yavrusu talihsiz Tarkatan'ın göğüsünü parçalayarak dışarı çıktı. Yaratık şu an Dış Dünyada geziniyor ve bağlanacak yeni kişiler arıyor. Muhteşem kuvveti ve hayvan öfkesi Yaratık'ı neredeyse durdurulamaz kılıyor.