Yanan Ruh Paketi
İçrek ışık bazen öfkeli sonsuz bir alevdir. Paket içeriği: - 600 Platin - Benzersiz zıplama izi etkisiyle "Sonsuz Alev" Fener görünümü - "Ebedi köz" yüz boyası - 5 adet Premium Ödül jetonu - 3 günlük Katil Kulübü (satın alındığında hemen etkinleşir)