YAKUZA: Shadows of New York
YAKUZA: New York'un Gölgeleri'nde New York şehrinin gölgelerine adım atın. Eski şeref kurallarının modern yolsuzluk güçleriyle çatıştığı sürükleyici bir aksiyon-macera. Şehrin karanlık ve tehlikeli karanlık taraflarında gezinirken kayıp akıl hocasını bulma görevinde olan yetenekli bir uygulayıcı olan Kaito Nakamura olun. EJDERHA OLUN Kutsal tapınaklardan neon ışıklarla dolu şehir sokaklarına kadar dokuz özenle hazırlanmış mekanı geçerken dövüş, gizlilik ve strateji sanatında ustalaşın. Akıcı dövüş sanatlarına katılın, çevresel saldırıları kullanın ve yaklaşımınızı seçin: gerçeği ortaya çıkarmak için savaşın, gizlice ilerleyin veya konuşun. YAŞAYAN, NEFES ALAN BİR ŞEHRİ KEŞFEDİN Biri kadim şerefle, diğeri sert kentsel yolsuzlukla şekillenen iki zıt dünyada çeşitli bir kadroyla etkileşim kurun. New York'u yeniden şekillendirmekle tehdit eden bir komployu ortaya çıkarırken müttefikler veya düşmanlar edinin. BECERİLERİNİZDE USTALAŞIN Dinamik Dövüş: Dövüş sanatlarını çevresel saldırılarla birleştiren akıcı, dinamik dövüşlere katılın. Gizlilik ve Strateji: Farklı durumlara uyum sağlayın; gardiyanların yanından gizlice geçin, pazarlık yapın veya tüm gücünüzü serbest bırakın. Gelişen Yetenekler: New York'un yeraltı dünyasının en zorlu gücü olmak için becerilerinizi geliştirin. SÜRÜKLEYİCİ NOIR ANLATIMI Sadakat, ihanet ve adaletin zengin, noir esintili hikayesine dalın. Seçimleriniz müttefiklerinizin, düşmanlarınızın ve şehrin kaderini etkileyecek. Sinematik ara sahneleri deneyimleyin ve sokak seviyesinden New York'un en yüksek ofislerine kadar karmaşık bir yolsuzluk ağı ören önemli kararlar alın. ÖNEMLİ ÖZELLİKLER Yoğun Aksiyon ve Gizlilik: Hızlı tempolu aksiyon ve stratejik gizlilik oyununun kusursuz bir karışımı. Noir Esintili Hikaye Anlatımı: Unutulmaz karakterler ve etkili seçimlerle zengin bir hikaye. Çarpıcı Görseller: Geleneksel Japon unsurlarını New York'un kentsel atmosferiyle harmanlayan, güzelce işlenmiş ortamları deneyimleyin. Dinamik Savaş Evrimi: Hikaye ilerledikçe yeni savaş yeteneklerinin kilidini açın ve ustalaşın. Benzersiz Film Müziği: Geleneksel Japon enstrümanlarını modern noir cazıyla harmanlayan orijinal müzik. Hareketli şehir caddelerinden antik geleneklerin gölgelerine kadar her karar, her kavga ve her ittifak kaderinizi şekillendirir. Gerçeği ortaya çıkarın, onuru geri kazanın ve New York'un yeraltı dünyasının korktuğu gölge olun.