Yağmacı Zırh Seti
Bu harika Yağmacı Zırh Seti ile kimsenin meydan okumaya cesaret edemeyeceği, savaşta pişmiş, dayanıklı bir savunmacı ol. *Bu zırh setinin görünümü, hem erkek hem de kadın karakterlere uygulanabilir. *Bu öğe, karakterinin görünümünü değiştirir. İstatistiklerini veya becerilerini etkilemez. *Bu kozmetik zırh seti, donandığın zırhın görünümünü geçersiz kılmak için "Kozmetik" ekranında uygulanabilir.