Xiahou Dun - Subay Fişi
Not: Bu içerik "DYNASTY WARRIORS 9" satış sürümüne dahil edilmiştir. Gereksiz bir satın alma yapmaktan kaçının. "DYNASTY WARRIORS 9 Demo" ile kullanılabilecek bir fiş. Bu fiş, oyun içinde ilgili subayı kullanmanıza izin verir. ▼Nasıl kullanılır Fişi satın aldıktan sonra, etkileri oyun içinde geçerli olacaktır.