XEL - Breaking Time
Reid'in hikâyesinin yeni bir bölümü seni bekliyor. XEL'de zamanda geriye yolculuk yapıp eski dostlarınla tanış, yeni dostluklar kur ve geleceği değiştir. "Breaking Time", XEL'in dramatik sonundan hemen sonra başlıyor. Reid, yeni güçleriyle kaderi değiştirebilecek mi? Yoksa başka bir bencil dürtüyle yaptığı her şeyi boşa mı götürecek? XEL'in geçmişine dalıp yeni patronları alt et ve yeni bulmacalarda ustalaş. Araçlarını hazırlayıp yeni yolculuğunda Reid'i takip et.