XCOM askerlerini, tüm senaryo boyunca manganızı takip edecek yeni uzaylı Ruler'larla karşı karşıya gelmeleri için etkileyici yeni silahlar ve zırhlarıyla seçkin, uzaylı avlayan bir mangaya dönüştürün. Askerler ve Avenger için ilave kozmetik yükseltmelerle birlikte Merkezi Subay Bradford'un eski bir dostunun kılavuzluğunda bir mangayı yönettiği yeni bir epik görev de mevcuttur.