5 adet lansman sonrası DLC karakter paketinin yanı sıra, 200 ek Nitelik Puanı içeren MyRISE Mega-Boost ve ana oyundaki tüm WWE efsanelerinin ve geçmiş arenaların kilidini açan Supercharger içeren WWE 2K23 Season Pass ile WWE Evreninizi genişletin. DLC içeriğinin yayınlanma zamanı ileri bir tarihte açıklanacaktır. Season Pass, WWE 2K23 Deluxe ve Icon Edition'ın içinde yer alır.