2KDövüşSimülasyonSpor
Bu sanal para paketi, WWE 2K23'te bulunan koleksiyon kartı oyunu MyFACTION'da kullanılmak üzere 67.500 VC içerir. Sanal paranızı kullanarak kart paketleri ve sözleşmeler satın alabilir, hayalinizdeki WWE Süperstarlar ve Efsaneler grubunu oluşturabilirsiniz!