BASKETBOL DOLU BİR DÜNYA NBA 2K22 tüm basketbol evrenini parmaklarınızın ucuna getiriyor. Gerçek NBA ve WNBA ortamında orijinal takımlara ve oyunculara karşı HEMEN OYNAYIN. MyTEAM ile bugünün yıldızları ve geçmişin efsanelerinden oluşan kendi rüya takımınızı kurun. MyCAREER ile kendi profesyonel yolculuğunuzda ilerleyin ve NBA’deki kişisel yükselişinizi deneyimleyin. MyGM ve MyLEAGUE ile güçlü bir yönetici olarak yönetim becerilerinizi geliştirin. Dileyen herkes, istediği her yerde NBA 2K22’de oyuna katılabilir. OYUNUNUZU BİR ADIM İLERİ TAŞIYIN Daha rekabetçi ve sürükleyici bir NBA 2K22 deneyimi için, yeni hücum taktikleri yenilenmiş bir savunmayla buluşuyor. Yeteneğe dayalı top sürme, şut, smaç ve pota etrafındaki çeşitli hareketleri çantanıza atın ve sahanın diğer ucunda acımasız bloklar ve mücadelelerle karşı atak yapın. SENİN YOLCULUĞUN, SENİN ŞEHRİN MyCAREER ve yepyeni City, çığır açan 2K22 deneyiminde birleşiyor. Tümü City içinde yaşanan bu deneyimde, yükselen MyCAREER hayatınızda profesyonelliğe uzanan kişisel yolculuğunuza başlayın. Üniversitede, NBA G League'de, hatta dilerseniz doğrudan NBA'e atlayarak kendi açtığınız yolda ilerleyin. Müzik endüstrisi, moda dünyası veya diğer alanlarda kişisel markanızı büyüterek saha dışında da uzmanlaşın. Ve tabii ki, dünyanın en heyecanlı ve rekabetçi basketbol camiasındaki en iyi ve en acımasız MyPLAYER’lara karşı ardı ardına sayılar atın. RÜYA TAKIMINIZI KURUN NBA 2K22 MyTEAM ile takımınızı toplayın, ustalığınızı sergileyin ve en üst seviyedeki NBA fantezi liginde potayı hedefleyin. Tüm zamanların NBA yıldızları ve efsaneleriyle rüya takımınızı oluşturun ve pek çok sezonda tanıtılan eklentilerle MyTEAM deneyiminin, oyunun kaderini değiştiren evrimini keşfedin. YENİ SEZONLAR, YENİ KEŞİFLER Shaquille O'Neal, sahanın bir ucundan öbürüne hükmetmek için atletizm ve becerinin nadir görülen birlikteliğini sergileyerek büyüklüğünü somutlaştırdı. Sizinle birlikte daha pek çok kişi, sezon 8'de altı hafta boyunca büyüklüğü kovalayacak ve yol boyunca yeni ödüller kazanacaksınız.