Xbox One için WWE 2K23 15.000 VC Paketi
Bu sanal para paketi, WWE 2K23'te bulunan koleksiyon kartı oyunu MyFACTION'da kullanılmak üzere 15.000 VC içerir. Sanal paranızı kullanarak kart paketleri ve sözleşmeler satın alabilir, hayalinizdeki WWE Süperstarlar ve Efsaneler grubunu oluşturabilirsiniz!