Xbox One için The Quarry
Çevrimiçi çok oyunculu oynama özelliği, lansman sonrasında veya 8 Temmuz 2022 itibarıyla sunulacaktır. Yaz kampının son gününde güneş batarken Hackett's Quarry'nin genç gözetmenleri kutlamak için bir parti düzenler. Çocuk yok. Yetişkin yok. Kural yok. Ancak işler hızla kötüye gitmeye başlar. Kana bulanmış bölge sakinleri ve çok daha sinsi bir şey tarafından avlanan gençlerin parti planları öngörülemeyen bir korku gecesine dönüşür. İlişkiler akla hayale gelmeyecek kararlarla sınanırken dostane atışmaların ve flörtleşmelerin yerini ölüm kalım meseleleri alıyor. Hepsi de örümcek ağının ipleri gibi birbirine bağlı olasılıklar arasından yaptığın seçimlerle şekillenen ve sürükleyici bir film gibi ilerleyen bu hikâyede dokuz kamp gözetmeninden birini seçip oyna. Karakterlerin her biri gösterinin yıldızı olabilir ya da daha gün doğmadan ölebilir. Hikâyen nasıl şekillenecek? SENİN HİKÂYEN, ONLARIN KADERİ O gizli kapağın ardındakilere bakmaya cesaretin var mı? Ormanın içinden gelen çığlıkların nedenini araştıracak mısın? Arkadaşlarını kurtaracak mısın? Yoksa canın pahasına kaçacak mısın? Küçük ya da büyük her seçim hikâyeni şekillendiriyor ve kimin öleceğini, kimin hayatta kalacağını belirliyor. FİLM TADINDA NEFES KESEN BİR DENEYİM En yeni yüz yakalama teknolojisi ve filmleri aratmayan ışıklandırma teknikleri ile Hollywood'un yetenekli oyuncularının muhteşem performansları bir araya gelerek Hackett's Quarry'nin korkunç dünyasını nefes kesen sinematik bir deneyim olarak hayata geçiriyor. BU KORKUYU ARKADAŞLARINLA PAYLAŞ Kaderini emanet edeceğin en çok 7 davetli oyuncunun seninle birlikte oyunu izleyip önemli kararlarda oy verebildiği çevrimiçi oyunda* hikâyeyi grupça şekillendirebilirsiniz! İsterseniz her oyuncunun bir gözetmeni seçtiği bir korku partisi verip yerel eşli oyun deneyimi yaşayabilirsiniz. DENEYİMİNİ KİŞİSELLEŞTİR Oynanışı etkileyen tüm unsurların zorluk derecesinin ayarlanabilmesi her seviyeden oyuncunun bu korku oyunundan keyif almasını sağlıyor. Ayrıca oynamak yerine izlemeyi tercih ediyorsan Film Modu ile The Quarry tek solukta izlenecek heyecan dolu bir sinema deneyimine dönüşüyor. Hikâyenin nasıl şekilleneceğini seç, arkana yaslan ve patlamış mısır eşliğinde çığlıklarla yankılanan sahneleri izle! OYUNCULAR: Chris rolünde David Arquette Abigail rolünde Ariel Winter Kaitlyn rolünde Brenda Song Nick rolünde Evan Evagora Emma rolünde Halston Sage Ryan rolünde Justice Smith Dylan rolünde Miles Robbins Laura rolünde Siobhan Williams Max rolünde Skyler Gisondo Jacob rolünde Zach Tinker Bobby rolünde Ethan Suplee Eliza rolünde Grace Zabriskie Jedediah rolünde Lance Henriksen Constance rolünde Lin Shaye Travis rolünde Ted Raimi * Çok oyunculu mod yalnızca aynı nesil konsollar arasında oynanabilir.