WWE 2K25 Dunk & Destruction Paketi
Güreş ve basketbol dünyasının sürprizlerle dolu ve engel tanımayan hakimiyet ve güç unsurları, Dunk & Destruction Paketinde çarpışıyor. Nerede kapışırlarsa kapışsınlar adrenalinin kaçınılmaz olduğu birbirinden güçlü bu seçkin sporcu kadrosuyla mücadeleyi korttan ringe taşı. Dunk & Destruction Paketi, aşağıdaki Süperstarları ve MyFACTION kartlarını içerir: Shaquille O'Neal Tyrese Haliburton Abyss Great Khali Jalen Brunson Dunk & Destruction Paketi; Season Pass, Ringside Pass ve WWE 2K25 Deadman ile The Bloodline Sürümlerinin bir parçası olarak sunulmaktadır.