WWE 2K24 MyRISE Mega-Boost
Bu ürün, 31/1/2026 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: WWE 2K24 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 31/3/2026 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. WWE 2K24 MyRISE Mega-Boost ile ön ringe çıkın ve sahip olduğunuz 200 Nitelik Puanı ile MyPLAYER karakterinizi geliştirin. MyRISE Mega-Boost, WWE 2K24 Deluxe ve Forty Years of WrestleMania sürümleriyle birlikte gelen Season Pass'te yer alan birçok ögeden biridir. MyRISE Mega-Boost, Season Pass içinde yer alır. Season Pass, WWE 2K24 Deluxe ve Forty Years of WrestleMania Edition'lara dâhildir.