WWE 2K24 ECW Punk Paketi
CM Punk'ın heyecanla beklenen dönüşünü ve en sert ECW Efsanelerinden bazılarını içeren ECW Punk Paketi ile sınırları zorla. "Dünyanın En İyisi" CM Punk ile rakiplerini bayılt, defalarca tag team şampiyonu olan ve WWE Hall of Fame'de yer alan olan Dudley Boyz ile bir 3D gösterisi sun, "King of Extreme" The Sandman ile hardcore dünyasına dalış yap, bir "Hardcore Efsanesi" olan ve WWE Hall of Fame'de yer alan Terry Funk ile hayatın sert derslerini öğren. ECW Punk Paketi, Paul Heyman'ın ECW versiyonunun MyFACTION Manager kartını da içerir. Oynanabilir her Süperstar karakteri kendi MyFACTION kartıyla birlikte gelir. ECW Punk Paketi, WWE 2K24 Season Pass'e dahildir.