WWE 2K24 32.500 VC Paketi
Bu ürün, 31/1/2026 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: WWE 2K24 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 31/3/2026 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. Bu sanal para paketi, WWE 2K24'teki kart koleksiyonu oyunu MyFACTION'da kullanılmak üzere 32.500 VC içerir. Sanal paranı Kart Marketinden kart paketleri almak için kullanabilir ve hayalindeki WWE Superstar ve Legends koleksiyonunu oluşturabilirsin!