WWE 2K19
WWE 2K19, kapak Superstar'ı AJ Styles ile en iyi WWE bilgisayar oyunu serisinin en yeni üyesi olarak geliyor. WWE 2K19, popüler WWE Superstar'ları, Legend'ları ve Hall of Famer'larının yanı sıra NXT'nin en sevilenlerinden oluşan geniş bir roster'a sahip olacak. Gerçekçi WWE oynanışı, birçok yaratma seçeneği, etkileyici maç türleri, hayranların en sevdiği modlar ve daha fazlasını tecrübe edin!