WWE 2K19 Wooooo! Edition Pack!
WWE 2K19 Wooooo! Edition Pack! ile koridorda stil ve profil sahibi olarak yürüyün. WWE 2K19 Wooooo! Edition Pack! ile koridorda stil sahibi olarak yürüyün. İndirilebilir arenalar, kıyafetler ve Dusty Rhodes, Rowdy Roddy Piper, Randy Savage ve daha fazlası gibi Superstar'lar içerir!