WWE 2K19 Accelerator
Oyundaki her bir WWE Superstar ve Legend'ının genel sıralamasını ve özelliklerini belirleyin. Accelerator pack ile alternatif kıyafetler de dahil olmak üzere her bir WWE Superstar ve Legend'ının kilidini açın! Not: Bu öğe Season Pass premium içerik alımına dahildir.