WWE 2K18
NOT: WWE 2K18 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 31/05/2019 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. WWE tarihindeki en büyük bilgisayar oyunu serisi WWE 2K18 ile geri dönüyor! Kapak Superstar'ı Seth Rollins'i içeren WWE 2K18 etkileyici aksiyon, büyüleyici grafikler, olaylar, heyecan, yeni oyun modları, ek maç türleri, ayrıntılı yaratma imkanı ve WWE 2K ile ilgili sevdiğiniz her şeyle birlikte bugüne kadarki en gerçekçi oyunu sunuyor. Be Like No One. Şimdiye Kadarki En Gerçekçi WWE Oyunu! En gerçekçi WWE oyunu deneyimi artık sekiz kişilik maçlar, yeni tutarak taşıma sistemi, yeni ağırlık algılama, binlerce yeni animasyon ve kocaman bir sahne arkası alanıyla daha da gerçekçi. Ayrıca yepyeni işleme motoru WWE 2K18'e görsel bir revizyon sağlıyor. Bu WWE'deki olayların her zamankinden gerçekçi olmasını sağlayacak! MyCAREER Yeni bir MyCAREER deneyimi, WrestleMania'ya doğru ilerken sizi harikalık yoluna sokuyor. Özgürce dolaşarak, WWE Superstar'larıyla konuşarak, ittifaklar oluşturarak, düşman edinerek, görev arayarak ve gelecek maçlar için strateji oluşturarak WWE'yi her zamankinden farklı deneyimleyin. Road to Glory MyPlayer'ınız WWE Hall of Fame'e girebilecek mi? Karşınızda yeni Road to Glory! İzleme başına ödeme gibi gerçek ve özel WWE etkinlikleriyle birlikte yapılan Special Events'e girmeyi garantilerken açılabilir özellikler, güçlendirmeler ve yükseltmeler kazanarak MyPlayer'ınızı geliştirmek için çevrimiçi olarak rakiplerinizle yarışın. Dinamik Creation Suite Daha da ayrıntılı özelleştirme araçları ve yeni Custom Match seçeneği ile WWE'yi her zamankinden farklı şekilde özelleştirin! Sağlam Creation Suite ayrıca Create-a-Superstar, Create-a-Video ve Create-an-Arena için daha ayrıntılı özellikler sunar. Gerçekten de ŞİMDİYE KADARKİ EN BÜYÜK ROSTER! Birçok favori WWE, NXT ve efsanevi Superstar'ınız ile ringe hükmedin! Şaka yapmıyoruz! WWE 2K18, WWE ringini onurlandıran en büyük ve en iyi WWE Superstar'lardan oluşan en eksiksiz roster'ı sunuyor!