WWE 2K18 Kurt Angle Pack
On yıldan uzun bir aradan sonra Olimpiyat Kahramanınız geri döndü! WWE Hall of Famer Kurt Angle'ın iki oynanabilir versiyonunu alın: WWE “American Hero” karakteri (2001) veya ECW “Wrestling Machine” karakteri (2006).